Quantcast

Important Notice

Special captions are available for the humor-impaired.

Pages

Friday, April 08, 2011

Plaça Ajuntament, Burjassot, Espanya


I pass by here a couple days a week on my bike rides. It's always a pleasant spot and even more so on this incredible spring day. As I point out in the video, the café above the fountain makes a great tortilla de patatas and they have an even better terraza to enjoy the view of the square.

The music in this short video is by the Brazilian folk singer, Ana Carolina

Confesso
 
Confesso acordei achando tudo indiferente
Verdade acabei sentindo cada dia igual
Quem sabe isso passa sendo eu tão inconstante
Quem sabe o amor tenha chegado ao final

Não vou dizer que tudo é banalidade
Ainda há surpresas mas eu sempre quero mais
É mesmo exagero ou vaidade
Eu não te dou sossego, eu não me deixo em paz

(Refrão)
Não vou pedir a porta aberta é como olhar pra trás
Não vou mentir nem tudo que falei eu sou capaz
Não vou roubar teu tempo eu já roubei demais

No comments:

Post a Comment

If you can't say something nice, say it here.