Quantcast

Important Notice

Special captions are available for the humor-impaired.

Pages

Friday, June 16, 2017

How Can I Help You?

It always cracks me up when grandmotherly type women approach me in a store with questions like I work there even when I’m wearing dumb-looking bike gear workout clothes or carrying a backpack—and this happens constantly so I guess I just look like a store clerk. I used to apologize and say I wasn’t an employee but now I just try to be as helpful as possible. If they ask me a price I always say “one euro” which is a really great deal for an iPad.

Siempre me parto de risa cuando las mujeres de tipo abuela se acercan a mí en una tienda con preguntas como si yo trabajara allí, incluso cuando llevo ropa ciclista o tengo mi mochila—y esto sucede constantemente así que supongo que me parezco un empleado de la tienda. Solía disculparme y decir que no era un empleado, pero ahora sólo trato de ser lo más útil posible. Si me preguntan un precio que siempre digo "un euro", que es baratísimo para un iPad.

No comments:

Post a Comment

If you can't say something nice, say it here.